Fnittrig...

Administration har varit ledordet på jobbet för min del. Efter ett antal dagar med mycket möten (alla dessa möten...) så var det idag närmast tomt i kalendern. Så det var en ren bonus att få undan sånt som legat över en. Sånt gör mig glad!

Annat som har muntrat upp mig idag:
- Lunch med Mange och lite småprat om ditten och datten
- Kakorna som Tellan bjöd på till eftermiddagskaffet
- Bra feedback från Frida
- Diverse draman på jobbet...
- Att dela en pizza med Dottern till kvällsmat
- Makens "ågren" för att han skall behöva åka hemifrån

och sist men inte minst.... Fru Ekdahl.

Sitter väl och kör hem idag, Ullstorps-Torgny sitter bredvid och hon i baksätet. Torgny är i full gång i ett viktigt telefonärende med en kund och jag råkar slänga en blick i backspegeln.



Att man inte döööör! Ursäkta den suddiga bilden men jag har nog aldrig varit så nära att köra av vägen och Torgny satt som om han höll på att kräkas mitt i samtalet för att inte brista ut i gapskratt

We love you!!! Du är bäst //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0