Ge mig styrka!!!

Dansbandskampen i TV... det var nog det pinsammaste jag någonsin upplevt. Detta program hjälpte verkligen till att tatuera in töntstämpeln ännu djupare i pannan.... Jag kunde verkligen inte lyssna på det utan fick gå upp ifrån källaren eftersom jag skämdes på deras bekostnad. Bandet Kändiz från Knislinge var vedervärdiga!



Och detta utan att ens nämna mina fördomar om Östra Göinge...

Sen sångaren i bandet Kalas som taktfast försökte slå benen intill varandra hela tiden... (utan att någonsin lyckas). Peter Settman försökte skoja till det med "hoppas vi ses någonstans ute på dansbanorna"... Nej, det hoppas jag verkligen inte.

Och jag som gillar dansmusik.... //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0