Kreativitet

Gårdagens kock-duell var helt underbar. Vilken kreativitet lagen hade, både vad gällde matlagning, dukning och uppläggning. På en timme lyckades lagen göra en trerätters middag av sina råvaror. Jag som en av domarna hade en svår uppgift men jag tror det blev bra till sist. Gott och trevligt var det i varje fall...
Att sen Eivor är en sån glädjespridare gör ju inte saken sämre... Pärla!

En hel del bekanta har frågat hur finanskrisen drabbar oss på Ikano och jag tycker att vår nya annoskampanj säger allt: "I Småland kan vi inte ens stava till finanskris...."



Den här är också rätt skön (tack Ida!)



Idag sitter jag hemma och jobbar och försöker komma ifatt. Har ju också en del utvecklingssamtal att förbereda och det gör man enklast i lugn och ro. Hunden och jag har lunch nu... pytt i panna har vi käkat. Det gillar hunden.

Ha en riktigt skön fredagkväll med mycket mys! //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0