Nya rön

Unnade mig lite sovmorgon idag och ställde klockan på halv åtta... skulle nämligen jobba hemma och det är så himla skönt att slippa stiga upp vid halv 6. Tog en promenad med hunden iförd mina röda plyschbyxor (som lill-sonen bara älskar...) och sen har jag liksom inte kommit ur dem på hela dagen. Det är det som är det bästa med att jobba hemifrån... man kan i princip sitta i pyjamas hela dagen. Visserligen var jag tvungen att köra till affären och handla en paj till lunch men det funkade det också... tillräckligt lång kappa så går allting.

Hörde ett nytt forskar-rön idag, att om man drack mycket kaffe fick man mindre bröst... Det är ju skitbra nu då att man har lite tjall med magen och inte kan dricka 8 koppar om dagen längre. Jag förväntar mig underverk! Om man sedan kan kombinera detta med denna fantastiska uppfinning mot "hängig rumpa" så borde ju ens liv verkligen förändras till det bättre... eller?



På tal om kaffe så får ni här ett klipp ifrån "Morgonsoffan"
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1261840

Ikväll är det tjejernas kväll hemma hos Manne... så kul det skall bli!! Maken skall på släktkalas till Kiaby... och sen på söndag skall jag äta kroppkakor för första gången i mitt liv hemma hos Bror med fru. Skeptiskt nyfiken är man.

Ha en trevlig fredagkväll go vänner //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0