Onsdag = Plugg

Onsdag och pluggdag... en otroligt inspirerande föreläsning idag om att ifrågasätta teorier. Föreläsaren var riktigt engagerande och ställde verkligen saker på sin spets. Det var en hel del riktiga aha-upplevelser vilket inte händer varje onsdag...

En tuff dag annars så när vi körde hem (ivrigt påhejade av Fru Ekdahl) så tänkte jag att "jo, jag hinner nog trycka ner en hamburgare innan" eller inte. Kom två minuter innan föreläsningen och fick helt sonika sitta och smygäta hamburgaren bakom framförvarande, vilket fick till följd att den inte var särskilt varm mot slutet. Näringsinnehåll = 0

I bilen hem hade jag dessutom lovat Ullstorps-Torgny och Fru Ekdahl att de skulle få lyssna på CD-skivan med Exotic Band... ha ha ha. Det var första och sista gången så tänk tillbaka på stunden med andakt.



Kolla klänningen... inget som ni kommer att få se på julfesten!

Avslutningsvis: Ett stort grattis till lill-sonen som idag kommit 2 steg närmare Polishögskolan! Försökte trigga honom också att "tror inte riktigt att du mäktar med fystestet... bära en tung docka i 20 meter är ingen lek....". Så just precis har han burit en liggande make (=76 kg) rätt igenom hallen. En rätt kul syn.

Och så var det dags för huvudet på kudden igen //Farmskan


Kommentarer
ja gissa vem

Jaså!lyssnar du inte så ofta på den skivan. Den brukar jag lägga på när jag städar. Varför bara första och enda gången!

2008-10-16 @ 17:13:17
Mamma

Det är bara tre dagar sedan jag spelade Er skriva men det var den där DU sjunger "Håll mig intill dig". Den du har på bild har inte jag tyvärr. Jättebra. Hoppas det går bra för Mattias/kram

2008-10-16 @ 17:52:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0