Plugg och Röj

Regn, regn, regn.... en riktigt sketen söndag! Men jag hade ju redan bestämt mig för att plugga hela dagen så för min del är det inga problem att det regnar. Det är värre för maken då... han hade nämligen bestämt sig för att "leka röjare i trädgården". Han har lånat ett motorsåg av broder Nils så nu är det Super-röj som gäller.

Egentligen hade vi enbart talat om att han skulle ta ner plommonträdet som havererade i somras av all frukt men när jag råkade titta ut så hade han gått på även annat... Man kan väl säga som så att vi lär inte få några körsbär nästa år...

    

Blir nog några vändor för honom till tippen imorgon... tur att han är ledig

Ha en skön söndag! //Farmskan


Kommentarer
Babs

Hur kunde du släppa ut honom utan tillsyn. Det blir hett till sommaren utan skugga.Kram/Paps o Babs.

2008-10-05 @ 16:47:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0