Så fint...

Kalas igår hos Paps & Babs och som vanligt hade hon gjort en fantastiskt god middag. Först karré och potatispaté och en jättegod sallad, sen ostbricka med fikon och sist "spiddekaga"... Oj, vad gott det var! Tack Babs (och Paps... för jag förmodar att du åtminstone hejat på!)

Uppe med tuppen sen för att åka till Växjö och stor-sonen. Hade ju lovat (=hotat) honom att nu var det dags att fräscha upp ungkarlslyan. När jag var och hälsade på honom för någon månad sen fick jag nästan ångest... inga gardiner, inget mys... ja, ni vet sånt som morsor gillar. Vi har sen grejat hela dagen och jag måste säga att det blev hur fint som helst och jag tror faktiskt att han också var lite nöjd när vi gick. Maken hann dessutom med att sätta upp några hyllor till lill-sonen och Madde, han är rätt händig den där mannen jag är gift med... Avslutade det hela med att käka lite pizza nere på stan innan vi åkte hem. Mysdag verkligen!

Satt och funderade i bilen på att det är inte klokt vad åren springer iväg och helt plötsligt är de utflugna. Såg ett kort på stor-sonen häromdagen som han skickade till mig och jag kom på mig själv med att tänka att "han såg så vuxen ut"... och det är klart, han blir ju 25 nu i december...



Ja!! Jag fick honom tidigt... i 10-årsåldern.  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0