Skolkar

Två heldagar med EMA Scorecard (= strategiarbete...) i rad, var precis så mycket som behövdes för att jag skulle gå i däck. Var seg redan efter dag 1 och det blev inte bättre efter dag 2. Samtidigt är det ju så himla inspirerande att få jobba med handlingsplaner och vad man skall göra under nästa år, men det hjälper liksom inte. Huvet surrar likt förbenat som ett enda stort getingbo. Så... jag bestämde mig för att skolka ifrån skolan idag. Fy på mig!! Ringde mina lärteams-kompisar och sa som det var och de var på det förstående humöret. Nya tag till onsdag... Lovar!

Maken hade gjort fika tills jag kom hem och det är så gött att få det serverat. Paps & Babs kom också en stund, de hade varit på Ingelsta kalkon och handlat med mina värdekuponger så det var leverans av lite filéer. Kanske inte är så dumt att vara VIP-medlem ändå...

På tal om mat, imorgon går vår Kockduell av stapeln på jobbet. Grupperna som jag har på kundservice har under en tid tävlat mot varandra och den grupp som vann fick "Lyx-kassen" och förlorarna fick "Korv-kassen". Sen smäller det imorgon... grupperna skall nu förvandla sina innehåll till en trerätters och sen skall jag och mina gruppchefer vara Jury! Jag menar... vilket uppdrag! Bara äta god mat... och så skall vi ju ha skitkul också, för det är vi bra på!

   Huske buske duuu.... //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0