Uppe i ottan

Lill-sonen ringde igår



"Hej, är det OK om jag sover hos er?"
"Javisst, det är bara roligt..."
"Ehh... jag börjar 5, kan någon köra mig in..."

Så det var därför Farmskan gick upp 04.15 (!) och var på jobbet i Älmhult 06.03 (!). Väl där drog jag mitt passerkort och fick bara en röd lampa till svar... Så tidigt öppnas alltså inte ens dörrarna. Så vad gör man? Sitter i bilen och väntar en halvtimme... knappast. Som tur var satt där en liten IT-kille kvar på grund av releasen så honom lyckades jag skrämma livet ur genom att banka på rutan och till slut blev jag då insläppt.

Det har varit en lång dag och jag är grymt trött nu... tar nog lite kompledigt imorgon. Först lite skolarbete, klippning och sen bär det av till Göteborg för mig, maken och hunden. Skönt att bli ompysslad av mamsen i helgen. Kanske lite shopping också om man har tur.

Hej hej! //Farmskan


Kommentarer
Marcus

Ha så kul i helgen mor! Det är du värd :)

Love you

/macke

2008-10-24 @ 08:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0