Happy Halloween!

Årets läskigaste helg är på ingång... dags att ta fram spökmaskerna och skrämma slag på grannens ungar när de kommer och tigger godis. Så ska de tas! Hörde på radion i morse att Michael Jackson varit på Halloween-fest med sina barn och istället för att klä ut sig gick han utan skynke för ansiktet... Huga!



I gårdagens Kristianstadsblad kunde man läsa följande scoop:

Fjälkinge storsatsar

Kristianstad Fjälkinges damer vann 14 raka matcher i damfemman och gick upp i division IV. Nu rustar klubben för en framtida storhetstid på damsidan. Det mest spännande namnet är förre KDFF-spelaren Madeleine Andersson, nu i Öster.
- En drömspelare, hon tränade med oss i somras och vi hoppas så klart på henne nästa år. Vi har ett riktigt spännande lag på gång, säger tränaren Falk.

Ja du Falk... drömma går ju! Har varit ledig i eftermiddag och haft en träff med min mentor. Tänkte han skulle hjälpa mig att komma fram till vad jag egentligen vill... är det ett orimligt krav att ställa på sin mentor?? Förmodligen... men han kom med lite bra motfrågor och påståenden som jag nog får fundera över i helgen.

Nu skall jag och maken ha en riktigt skön fredagkväll med god mat och vin. Och så ladda ordentligt inför kusin Uffes 50-årdsdag imorgon. Jag hoppas vi inte bli störda av en massa ringande på dörren... då kanske vi måste "moona"



HAPPY HALLOWEEN.... //Farmskan

PS! Tack för bilden Git! Ja, det är ju inte Git på bilden utan jag fick den av henne....


Kommentarer
Mrollan

Du vet vad vi vill :):)..



Ha en mysig fredag och öppna inte dörren.. varför "firar" vi detta?? gillar inte det alls, visst New York, Hamburgare, Greys Anatomy, Wentworth Miller... men halloween.. vi behöver inte allt från "over there"

Kram från Mrollan

2008-10-31 @ 18:38:52
Anonym

När jag såg att Ni skulle mysa med lite vin kom jag att tänka på en liten historia.

Abbedissan: Nu har det kommit in gonorre i klostret.

Nunnan: Tack gode Gud jag var så trött på Chardonnay!

Hälsn. Pappa och Babsan.

2008-10-31 @ 19:56:19
Git

Tack gode gud för att du skrev att det inte var jag på bilden!!!

Ha en go helg!

kram

Git

2008-11-01 @ 13:41:55
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0