800 sidor

Boken heter "Business psychology and Organisational Behaviour" och är 798 sidor tjock. Varje sida har två spalter text i liten stil (glasögon på). Teori efter teori skall nötas in... jag har redan gått in i vägen och då har jag bara kommit till sidan 9. DET GÅR BARA INTE!! Tror jag får lägga den åt sidan och försöka ta exempel utifrån min egen vardag. Visserligen skall man göra kopplingar till litteraturen men jag får lösa det på något sätt.

Maken körde precis till sina föräldrar, dottern är och jobbar så nu är det bara jag och läxböckerna. Farmskan, fram med disciplinen nu... sen ikväll kommer Pia o Jan(a) hit på middag och då skulle det vara skönt att åtminstone ha gjort ett kapitel till av de tio jag måste göra till tentan...

Lill-sonens Madde spelade med Östers A-lag igår och fick ett bra omnämnande: "Madde Andersson, centralt på mitten, ska ha beröm för en bra arbetsinsats". Kul gumman



Nej, nu måste jag logga ur och försöka hitta arbetslusten. Fru Ekdahl vet kanske var den finns??

Ge mig styrka! //Farmskan


Kommentarer
Manne

Om du hittar någon arbetslust så skicka lite till mig...ska börja 15....känns isbjörn :-(

2008-09-14 @ 12:56:10
Paps och Babs

Vi tackar för den trevliga filmen som Du skickade.

Vi skrattade så tårarna rann.

2008-09-14 @ 17:31:15
Marcus

http://www.youtube.com/watch?v=oEhRwEQIHcw



För övrigt; det gäller att lära sig vad man kan sålla bort och vad man behöver kunna. Det är det viktigaste när du ska läsa en sån bok.. Det kommer!

2008-09-15 @ 11:12:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0