Arn och flytt

Har varit på bio idag och sett "Arn - riket vid vägens slut"



Jag har aldrig varit någon fan av Jan Guillou och har inte heller läst någon av hans böcker, därför var jag ganska skeptisk till den här filmen (eller filmerna eftersom de är två). Men faktiskt är de sevärda. I grunden är det ju en kärlekshistoria och så med lite "köttiga" stridsscener emellan. I denna filmen var där dessutom en rolig norrman som mitt under den heta ökensolen, ridandes undan fienderna "ville ha en öl". Kändes som en något konstig replik i det läget....

Det tråkigaste med denna filmen var dock att Mikael Nykvist inte var med. Hans karaktär hade dött... Buhu! Man behöver ju något att vila ögonen på också, eller hur...?



Efter bion körde jag ner till Grahnskan och tog en kopp kaffe. Hon fyller nämligen år imorgon och jag kan inte vara där eftersom det är flytt med lill-sonen till Växjö. Hennes kärlek var där, en riktigt mysig kille, och det är så roligt att se henne så lycklig. Önskar dig allt gott, hjärtat! Tycker dock att du kan ta tillbaka det där uttalandet om att jag "inte är redig"... Jag lovar dig, jag är redig! Ha ha ha

Nej, nu väntar sängen så man orkar bära imorgon! //Farmskan


Kommentarer
Världens bästa brors fru =)

Aahh.....han är ett ögongodis=)

2008-09-08 @ 07:43:00
Grahnskans

Jo Åsa du är "redig nu ja" men inte "förr" jag tror vi ska ta upp detta på nästa symöte hahhaa

2008-09-10 @ 12:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0