Besvikelse!

Kvartalsmöte hela dagen med gruppen. En ganska pressad agenda och ganska varierat innehåll gjorde att dagen gick fort. Det är en härlig samling människor med mycket energi och som ger otroligt mycket av sig själva. En kul dag som vi avslutade med gemensam middag på Älmhults pizzeria... (bättre än man kan tro).

Dessutom fick jag reda på att en av mina gruppchefer blivit mamma idag på morgonen till en liten flicka. Grattis Elin!! Hoppas vi snart får se underverket. Eftersom det går att gambla på allting här i livet har vi också haft en tävling på dag och tid när bebisen skulle födas. Skall bli intressant att se vem som tar hem den segern. Jag var hopplöst långt ifrån kan jag säga!

Så allt som allt har väl dagen varit bra förutom att lill-sonen tyvärr inte fick jobbet han sökt hos oss. Besvikelsen är stor och just nu känns det som om luften gått ur en lite... orkar man ta nya tag och hitta engagemanget igen?? Vet faktiskt inte, får sova på saken tror jag.

Ibland behöver man sova för att se hur det känns när man vaknar... //Farmskan


Kommentarer
Världens bästa bror och fru!

Usch va tråkigt!!



Stora kramar till er båda!



Madde & Ola

2008-09-30 @ 19:38:32
Anonym

Fy vad tråkigt. Trodde det skulle ordna sig. Kram ifrån mormor till Er båda

2008-10-01 @ 16:19:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0