Nyheter och klassiker

NYHET 1:
Stor-sonen har börjat blogga igen... ja, inte blogga så som jag gör då om ditten och datten utan han har öppnat en fotbollsblogg på Växjö BK:s hemsida. Eftersom jag inte kan få nog av att höja mina barns talanger till skyarna så fortsätter jag helt sonika med detta. Jag tycker han är riktigt duktig på att få ihop det eller??

Mackes fotbollsblogg

NYHET 2:
Här är första bilden på lilla Agnes, Elins dotter... Kolla in tröjan! Gose...



NYHET 3:
Idag är det tre månader till nyårsafton, sen är det tulpaner och semlor som gäller!


OCH SÅ EN BLIVANDE KLASSIKER:
Olga Isaksson...





Var går det snett nånstans?? //Farmskan


Kommentarer
Anonym

Vi ser fram emot att få höra mer av Olga Isaksson.

2008-09-30 @ 20:57:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0