Tappat sugen

Idag är en tung dag... vet inte riktigt varför men jag känner mig vissen, trött, hängig, småsur... bara jättetråkig alltså. Knappast sån man vill vara en fredagkväll men vad gör man när man tappat sugen alldeles??



Den bara ligger där på golvet och hånar mig för tillfället... kom igen, kom igen, kom igen!

Min kompis Lena sa alltid att "du är som en sån där rysk docka med rund botten... du kan bli hur golvad som helst men så studsar du upp igen lika glad." Är det så? Är det sån jag är eller är det bara en jätteförsvarsmekanism?

Som ett enda stort önsketänkande...

  

Usch vad tråkigt detta blev. Sorry.... hoppas ni orkar titta in imorgon istället.

//Farmskan


Kommentarer
mamma

Snuttan. Ta väl hand om dig. Det går över skall du se. Kanske är du som dockan. Jag lite bättre men långt ifrån bra. Kram

2008-09-27 @ 08:43:04
Per-Ola

Man kan inte vara på topp alltid, det är OK att vara lite nere då och då. Här kommer lite tips: Ut och gå en lång runda. Lyxa till det/Unna dig något eller påbörja något projekt hemma som får dig att tänka på något annat. Det brukar hjälpa för mig. //POLI.

2008-09-27 @ 12:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0