Toalettbesvär

Torsdag kväll... fyra av veckans fem dagar är avklarade plus skolan igår och nu känns det att helgen börjar närma sig. Har ju så smått börjat äta lite igen efter fastan och det är skönt. Var på varuhuset idag och käkade kyckling och höstpanna. En ny rätt som de hade och det behövs verkligen för man kan bli ganska trött på att äta på IKEA varje dag. Chefens chef var också med, han tog en dagens.... rotmos och fläsklägg. Lyckades dock med konststycket att kasta iväg rotmosen över till nästa bord, i sitt eget hår och på tröjan och en liten skvätt på golvet. Och han som älskade rotmos...

Hade en kul diskussion imorse om huruvida man kunde skicka sina män till affären och inhandla diverse "damgrejer" (=ett annat ord för bindor och OB). Diskussionen mynnade sedan ut i om det var OK att gå in i affären och bara handla toalettpapper.
- Men det är väl klart... vad spelar det för roll
- Aldrig i livet, säger Ida. Då går jag runt och plockar till mig lite annat samtidigt
- Men lägg av!!!
- Men de kan ju tro att man har magproblem

Herregud... jag trodde bara det var lill-sonen som hade den defekten, men tydligen så fanns den hos fler. Imponerande faktiskt och det måste ju bli väldigt dyrt. Men å andra sidan har ju lill-sonen en alldeles egen liten bankomat



Idag fyller Ullstorps-Torgny år. Stort grattis från mig (och pendlarbilen) //Farmskan


Kommentarer
mrollan

År Ida vikare eller skrynklare tro ?? JPEP kan förklara mer :)

2008-09-25 @ 20:28:18
Lill-sonen

Äntligen en vettig människa... Det kan vara annat de tror än magproblem ;-)

2008-09-25 @ 21:01:30
Ida

Tog mod till mig och köpte en storpack härrom dan (köper vanligtvis endast förp. med max 8 st) men det skulle jag inte gjort...vilka blickar jag fick! Övrlåter detta numera helt och hållet till min man!

2008-10-05 @ 12:44:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0