Klockrent x 4

Så gött det var att fru Ekdahl är tillbaka i selen igen... livet blir liksom lite roligare då, precis som åkturerna till jobbet. Finns ingen som kan berätta yra historier som hon. Dagens bästa (förlåt vännen men jag var tvungen!!!):
- Ni vet den där utbetalningen som vi fick hemskickad på 2.037 kronor och som vi inte visste vad det var för nåt...
- Mmmm
- Ja, den vi festade upp fort som fan innan nån krävde pengarna tlllbaka
- Mmmm
- Det visade sig att jag betalt in till fel bankgiro när jag betalade min bilförsäkring, så nu har jag fått påminnelse på den... vi festade alltså upp bilförsäkringspengarna.

Klockrent!

Eller dagens aprilskämt från Tellans son (typ tonåring)
- Mamma, min klasslärare kommer att kontakta dig
- VA!?? Vad har du nu gjort
- Jag har surfat på sidor som jag inte får på skolans datorer...
- Vadå för sidor... med flickor menar du
- Ja
Tellan kastar sig på telefonen och ringer läraren som dock inte svarar. Hon pratar in ett meddelande och vill att han ringer tillbaka.
Sonens SMS med april, april var sådär uppskattat, men...

Klockrent!

Dottern var igår på konsert med Thomas Di Leva, kärleksgurun. Helt upprymd kommer hon hem... "Han delade ut äpplen till publiken, för varje äpple innehåller små kärnor som kan bli till träd... alltså är frukt Evighet" Jamen, självklart!

Klockrent!

Skolan idag, inlämning av tenta nummer 6 och betyg tillbaka på tenta nummer 5... VG

Dagens sista KLOCKRENT!!! 



Pussar //Farmskan


Kommentarer
Madde Olsén

Hahahahahahahahahaha

Det absolut bästa aprilskämet stod Tellans son för!!!

tacka honom från mig!! torkar skrattårar



Fru Olsén i Åhus

2009-04-02 @ 12:11:00
BloggPilla

Ja eller Johannas sons aprilskämt (han är 4 år) han ringer till Johanna på jobbet med hjälp av sin pappa, Hej Mamma du har en dinousaur på jobbet

Va? (medan hon tänker, vem då)

-april april

2009-04-02 @ 21:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0