Bildbevisen

Badrummet är klart! Oj, vad fint det blev (om man nu får lov att skryta med sig själv...). Var nere och tog lite bilder, hoppas ni håller med

     

Lugnt och behagligt på jobbet idag, inga möten inbokade så idag lyckades jag nog spränga en hel dels maillådor... ha ha ha. Så nu är det fyra dagars skön ledighet med gott samvete även för Farmskan. Gav bort ett påskägg till en väl behövande sjukling som jag verkligen hoppas kryar på sig nu under sin semester. Asade även hem lite saker ifrån IKEA så nu kan vi inreda lite i badrummet också i helgen. Köpa lite nya handdukar och sånt på lördag också tänkte jag. Så gott det är och slippa se det gamla sunkiga badrummet...

Paps & Babs har precis varit här med hemlagade köttbullar och inlagd sill till helgen. Tänk vad gött det är att bli bortskämd på det viset... sånt där är ju inget som man hinner med när man jobbar och pendlar som jag gör. Ni skall veta att jag uppskattar det jättemycket! Kramar!

Maken har fått en ny mobil på jobbet så just nu så trycker han på alla knappar han kan, lyssnar igenom alla ringsignaler och leker med den i största allmänhet. Att det kan vara så kul med en mobil... Själv skall jag lägga mig på sängen och se på Lyxfällan och sen skall jag sova riktigt, riktigt länge i morgon bitti...

Just nu har jag snöat in på en låt med Patrik Isaksson, inte min favorit egentligen men denna låten har jag fått på huvudet nu och texten är riktigt bra... Under mitt tunna skinn.

Jag skall ropa ut ditt namn, för att rädda det jag kan
Innan längtan som jag har i mig tar slut
Jag skall skrika så det hörs, genom muren du byggt upp
För jag längtar att ha dig tillbaka, under mitt tunna skinn

GLAD PÅSK!!  //Farmskan


Kommentarer
nyttige Daniel orka! What

Tack för presenten! Om jag vore enkelspårig skulle jag kunna säga att det är just sånt som gör att man tycker så bra om dig.

Men eftersom jag i stora stunder kan uppbringa ytterligare nåt spår så konstaterar jag att det bara är EN av alla de saker som gör att det är lätt att tycka om dig. Ha en skön påsk!

2009-04-09 @ 20:44:06
Git

Vad fint det blev i badrummet, och det löste sig med duschen också!?

Tack för all din support!!!

kramar och ha det bäst i påsk

Git

2009-04-09 @ 20:54:49
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Lill-sonen

Då blir det köttbullar och sill imorgon när man kommer och hälsar på? Puss o Kram

2009-04-09 @ 21:56:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0