Fy bubblan så surt!

Blev en lång kväll ensam framför TV:n för Farmskan igår... Dottern som helt plötsligt fått ett riktigt plugg-maratons-ryck såg man inte röken av och maken... ja, han dök inte upp förrän framåt midnatt. Hoppas han hade kul.

Dagen för min del har spenderats i Göteborg hos kund. Mötet var riktigt bra, helt enligt planerna och bägge parter var nog nöjda med utfallet... så det var värt de 6 timmarna i bil (*ler trött*). På vägen hem stannade vi och käkade middag i Himle. Farmskan var ordentligt hungrig så jag tryckte väl in en stor portion pommes och en nötbit... att jag aldrig lär mig. Det där med att hålla igen verkar bara vara livsviktigt klockan 05.30 varje morgon när jag ställer mig på vågen. Sen är det totalt bortglömt resten av dagen. Skärpning!!

Lyckades sen hetsa delar av besättningen i bilen till att "gasa på lite" och det gick ju sådär bra. Stopp, stopp sa polisen med kameran, 15 kilometer för fort och 2.500 kronor fattigare. Surt! Men eftersom delar av besättningen är väldigt modiga och väldigt påstridiga så nekades det till alla anklagelser så nu skall det bli intressant att se vad som händer. Håller tummarna för att de inte orkar dra det hela vägen till åklagare och spendera hela summan de skulle tjänat in på att vända papper hit och dit. Och skulle det gå åt fanders så kommer Farmskan att ta sin del av straffet.



Guantanamo, here we come!  //Farmskan

PS! Tunnad, slingad och klippt... en helt ny människa dyker upp imorgon! Watch out


Kommentarer
Curre

Kan inte låta bli att kommentera makens sena hemkomst. Efter gårdagens frackbild förstår jag var han varit. Har du inte märkt att du fått en ny (!) make?

C

2009-04-21 @ 21:52:49
Sassa lundgren

Typiskt Åsa! Tackar för lånet av filmen Australia den var verkligen sevärd! Så fick de då träffa på varandra där de gått förbi varandra rätt så dagligen

på sina arbeten våra män! Kram o ha en bra dag!

2009-04-22 @ 09:04:28
Madde Olsén

Hmm...ligger det där med fortkörning i släkten kanske?

Eller du körde inte?

Jajaja...dessa laserpistoler;)

2009-04-24 @ 07:47:13
Peter L

hahaha, vilka ligister :P

2009-04-25 @ 11:40:25
URL: http://skuggeld.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0