Linköping ToR

Halv fem ringde min klocka idag... lagom trött efter att man njutit något glas rött till lasagnen igår kväll. Men, hopp i duschen så löste sig det också. Idag gällde ett leverantörsbesök i Linköping så jag mötte upp några av tjejerna från kundservice, som också skulle med, vid tåget. Och tåget var i tid!! Både dit och hem... det händer inte varje dag kan jag säga. Besöket var bra och matnyttigt även om vi saknade frallan till kaffet (*ler*). Tur man har Tellan då som fixar lite choklad och dricka. Puss på dig!

Hade en trevlig söndagsavsluting igår med Pia och Jan(a). Lite mat och vin var nog precis vad de behövde efter en helg inne på mässan. Man vet ju själv hur jäkla trött man är efter en sådan och att laga mat när man kommer hem är kanske inte prio heller. Maken och Jan(a) hade ett enskilt samtal angående "ni vet vad". Hädanefter skall maken gå under namnet Sir Väs... varken mer eller mindre.

Tre jobbedagar kvar denna veckan sen är det påskledigt i fyra dagar. Hoppas, hoppas, hoppas att vädret håller i sig så att man kan njuta med lite grille och utekvällar. Sönerna kommer hem och det skall bli så mysigt. Hoppas bara att byggkillen nu hinner få toaletten färdig. Allt är fogat och klart idag så imorgon skall han börja montera el och takbelysning och sen borde väl installation av möbler och dusch komma... Fint som snus blir det!

Jag känner mig full av energi, njuter av livet och har hela veckan på mig att fundera färdigt... vad mer kan en kvinna önska? Mod och hopp kanske...

Tjolahopp! //Farmskan

PS! I kärlekens krig segrar den som ger sig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0