Lite segt idag...

Fredagkvällar är inga bra partykvällar... man är rätt seg sen dagen efter. Eller beror det på något helt annat?? Förmodligen. Trevligt var det i varje fall och många goa skratt... framförallt när de beskådade makens beskärning av körsbärsträdet (läs: skövling av körsbärsträdet). Det där blir en sån skröna i framtiden

Maken ligger just nu ute på uppfarten och byter till sommardäck och jag skall ta mig in i duschen så vi kan köra till stan och shoppa lite jeans om en stund. Tänkte också ta en tripp inom Hus&Hem-mässan och se om där finns något roligt man man ta med sig hem... om inte annat så kan man ju alltid ta en pratstund med favorit kusin Pia.

Jag återkommer. Ha en skön lördag! //Farmskan

Dagens look-a-like....

  
Boxer-Robert       Daniel Westling


Kommentarer
Eva (Jönsson) Arvidsson

Kan aldrig tänka mig att det handlar om något annat än party, party. Vad skulle det vara?? :-) Kram Eva

2009-04-04 @ 11:35:05
URL: http://evaarvidsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0