Lysande

Ikväll blir det bara ett kort inlägg... jag är trött och måste packa inför Stockholmsresan imorgon bitti. Tidigt som tusan måste jag gå upp och jag vet hur kinkig jag blir om jag inte får min sömn. Känner att det mötet jag har imorgon kommer att kräva alla mina positiva energidepåer så... kort inlägg.

* G+ på tenta nr 6... denna gången kändes det överkomligt.
* Kaos på jobbet med extrainsatta möten som totalt rubbade dagen
* Varför är en arbetsbelysning så förbaskat ful?? Tänkte ha en i tvättstugan ovanför strykbrädan men lysrör är verkligen hur fula som helst...
* Curre! Ny man?? Jag säger bara: Same shit, different wrapping... ha ha ha
* Sassa! Kul att du gillade filmen. Visst var han bara skitsnygg!
* Mullvaden är tillbaka efter att jag trodde jag jagat honom på flykten. Nu är det krig

Morgondagens inlägg kommer från huvudstaden!
Kramar  //Farmskan


Kommentarer
Sassa lundgren

ja där vill man inte missa en dejt om man hade fått någon! Kramis och hoppas du får din grillkväll imorgon!

2009-04-23 @ 20:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0