Mycket på L

Såg nu att många av de senaste inläggen börjat på L (varför det nu helt plötsligt var viktig information...). Undrar om det finns någon tanke med det eller det bara slumpat sig så? Förmodligen slump och inget annat... Denna reflektion faller nog under rubriken totalt onödig info.

Började dagen med stormöte för hela gänget, lite allmän tankar från Farmskan, och efter det har det ramlat på utav bara tusan. Fått undan en del men inte till hälften allt som jag borde. Usch och fy på mig. Två dagar nu på raken som ser hyfsade ut på pappret (= minimalt med möte) så jag hoppas att jag kan få undan en hel del och därmed kunna fira påsk med gott samvete. Har också varit en dag med mycket stormiga känslor och jag önskar verkligen att jag nådde fram med mitt budskap idag, att jag lyckades förmedla vad som var tankarna. Kryptiskt, jag vet, men ibland måste man få vara det också. Vad rätt man tänkt kan ändå landa fel...

Skulle haft vinkväll idag men det hoppade jag över. Kände att jag behövdes hemma lite också... imorgon skall byggkillen börja montera dusch, toa och möbler så då får jag ge mig ut på pryljakt. Krokar och lite annat pryttel måste inhandlas imorgon. Maken har hunnit mycket han också, både provat ut en frack (!) och sen sprungit en lång runda. I morse sa han:
- Du, har du slutat på gympan??
- Jag har faktiskt inte varit hemma någon måndag på länge och jag...
- OK, OK... jag bara undrade
- Nej, du hade en konstig ton... du tycker att jag blivit lat
Så... nu lyckades jag projicera mitt dåliga samvete på den stackarn också... ha ha ha

Får bli en Joe Cocker låt till min kära!

 

Och så var det bara nio lila fingrar kvar...  //Farmskan

PS! Resan till Skottland är bokad... TJOHOO!!!


Kommentarer
Elin

Jaha, ska ni till scottland??

här får då reda allt på farmskans blogg ;)

bor vi i samma hus? höhö

2009-04-07 @ 20:17:13
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
macke

Blir det Skottland?

2009-04-08 @ 12:24:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0