Onda fötter...

Dotterns match igår kväll går nog inte till historien som någon av de bästa jag sett... dessutom var det ganska kallt att stå där och titta så det blev bara en halvlek. Sorry gumman! Väl hemma i värmen igen satte vi oss och såg Lejonkungen... tecknad. Hur kul är inte den. Vilka repliker, man kan bara skratta rakt ut. Skönt att få vara barnslig ibland.



I morse halv sex fick jag ett SMS ifrån kompisen Lena... hon ligger på sjukhus, har bränt fötterna riktigt illa. De hade grillat korv i ett oljefat på stranden och därefter burit bort det för att svalna. Sen gick hon i sanden där det stått... AJ! Ja, man fattar verkligen inte att det kunde vara så varmt att hon fick brännskador och måste få morfin...
- Gör det lika ont som epileringen?
- Värre!!
- Usch då... trodde inte det var möjligt...
Gumman, hoppas du snart är hemma igen, men hur blir det med dansen den 16 maj??

Annars har det här varit en bra måndag där det mesta har flutit på. De har dock haft lite roligt åt mig eftersom det stod 48 rullar toapapper vid min plats i morse (dessutom extra mycket på rullen). De undrade om jag hade problem med magen men Nej, jag har bara gynnat en idrottsförening som sålde sånt här istället för en massa lottor, kakor, godis och trams. Detta är ju något man behöver alltid. Mycket bra Anki!! Kanske något för dig lill-sonen som tycker det är pinsamt att handla toapapper... ha ha ha

Ha en skön måndagkväll  //Farmskan


Kommentarer
tessan

haha, nej jag håller helt med.. Det var verkligen ingen match som man vill minnas.. Men men, vi förlorade iallafall inte =)

2009-04-27 @ 19:53:33
Git

Alltså söner, hur kan det vara pinsamt att köpa toapapper? vänta bara tills tjejen skickar bud att köpa andra förnödenheter en kvinna kan behöva...

Otäckt det där med din kompis fötter, stackarn.

Ses i morn.

Kramis

2009-04-27 @ 20:41:39
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Blogg-Pilla

Kanske en branch man skall extra knäcka med i dessa kirstider:)

2009-04-27 @ 21:45:15
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0