Snabb rapport

En snabb rapport av läget kommer här från det Färmska hemmet.

Påskbuffén satt som en smäck i magen och Babs inlagda sill var som pricken över i:et eller grädden på moset... så gott! Mätta och trätta satte jag och maken oss framför filmen Australia. Pojkarna smet ner en stund till sin pappa så det var bara för oss att hälla ut våra stinna kroppar i soffan. Filmen var sjukt bra... Lena, jag lovar att du skall få låna den så snart vi träffas. Riktigt, riktigt bra... och vilket ögongodis!



Man kom på sig själv med att bara sitta och småflina hela tiden...

Jag: Fasen, vad snygg han är...
Maken: Påminner lite om mig faktiskt
Jag: Ledsen älskling men inte ens en liten bit av han påminner om dig
Maken: Och du liknar inte Nicole Kidman heller...

Anar man lite irritation... ha ha ha! Men som sagt... riktigt bra film.

Idag har vi varit en sväng på stan, fick inhandlat en innerdörr till toan och dottern fick tag i studentkläder. Lite nya handdukar blev det också så jag är nöjd. Strax dags för lite mat och sen blir det väl mys ikväll.

Pussar från en näst intill småkär //Farmskan


Kommentarer
mamma

Vi uppe norr köpte filmen igår men vad är Blue Ray!!!!! 249 spänn åt skogen. Så är det när man inte kan det nya.

Kram på Er ifrån oss i Storvik /genom mamma

2009-04-11 @ 18:57:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0