Soliga söndag!

Har varit en ljuvlig dag idag... tog visserligen lite tid innan solen orkade masa sig upp men sen har det varit hur gott som helst. Maken har varit i farten mest hela dagen med både det sista i källaren och sen i trädgården... han är en pärla. Jag har sagt det förut men säger det gärna igen. Själv har jag stått för markservicen när jag inte suttit på trappan och njutit av solen. Uterummet var också hur behagligt som helst i eftermiddags när vi tog lite fika. Mmmm

For iväg till Eko-hallen för att köpa blandare och arbetsbelysning till tvättstugan... de hade inget av det så istället kom vi hem med en massa annat smått och gott som man bara måste ha. Dottern som varit lite bakis idag ville gärna att vi investerade i en "doftrenare" till toaletten... jo jo... sopor in, sopor ut.

Släppte sen av lill-dottern hos sin mamma och jag bara måste skryta med hennes fotografier av vår hund... hon har tagit hur många som helst denna helgen och de är otroligt bra! Här är ett smakprov... Kul att ha alla dessa bilder sen när hon inte finns hos oss längre

  

Coolaste hunden i stan!

Alla ni som känner Farmskan vet att jag kan säga saker lite rätt ut... sådär utan att tänka ibland. Sönerna har haft mycket ångest för det där och alltid tyckt att man är direkt pinsam. De har en del härliga berättelser från sin barndom som dom mycket gärna och ofta drar upp. Själv tycker jag inte att det är särskilt pinsamt men de påstår att de i stort sett fått men av detta för livet... fnys!! Hur som helst... den här strippen är nog lite jag och då kanske ni förstår vad dom menar



Nej... nu skall vi njuta det sista av helgen!
//Farmskan


Kommentarer
lill-dottern

Hahha, den bilden på mitzan med mina solglasögon är riktigt härlig ;)

2009-04-19 @ 20:03:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0