Trumvirvel

Farmskan blogg proudly present.... SIR VÄS



Eftersom jag är en lydig kvinna följer inga ytterligare kommentarer till denna bild.

Han måste ha känt sig jäkligt nöjd med sig själv... ja, jägaren i Hästveda som gick ut och skulle lurpassa på ett vildsvin och istället sköt grannens Shetlandsponny... OOoops!! Hur fasen går man dit och förklarar det, och så förvånad hästen måste ha blivit. Men enligt dagens tidning var där "no hard feelings", vilket ju är ganska imponerande. Där måste väl ha varit något barn inblandat också eller vad hade man annars ponnyn till. Ja, ja... det är kanske inget man skall spekulera i här (även om man enligt Yttrandefrihetslagen får lov att säga precis vad man vill, när man vill så länge man inte hetsar någon folkgrupp).

Idag har det varit en dag med i stort sett ingen energi alls efter klockan 08.03 då jag öppnade ett mail som jag inte borde ha gjort. Spolierade hela min dag och gav mig en massa extra jobb. Var hittar man extra energi när man behöver det?? Tips någon? Chefens chef är åtminstone tillbaka efter sin semester så man kunde ju spilla lite skit på honom och bli av med en del. Han borde ju ha tömt sitt dåliga energilager nu när han varit ledig så han kan gott få fylla på lite nytt.

Imorgon bär det av till Göteborg och träffa några kunder och sen är det dags för Farmskan att klippa, tunna, slinga och allmänt bara fixa en frisyr igen...



Pussar  //Farmskan (aka. Lady Marion)


Kommentarer
Manne

Snygg du blev Stiffe...men galgen ska inte va på :-)

2009-04-20 @ 19:51:02
Git

Ha de gott i Göteborg, ses vi på tisdag då?

kramis

2009-04-20 @ 20:37:49
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Blogg-Pilla

Vi är spända på att höra om det blev taxi eller inte?

2009-04-20 @ 20:46:30
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Tellan

Kan inte sluta och tänka på Sir Väs och hans stora kväll. Hoppas det går bra på på dodubobbobnoningongenon (rövarspråket,pratar i koder så man slipper bli hotad med sosvovärordod)



kram

2009-04-20 @ 21:38:37
lill- dottern

Vilken stilig pappa jag har ;)

ser fram imot att höra hur det gick för dom! hehe :P

2009-04-23 @ 17:20:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0