Ett nytt blad

Godkväll alla goa människor som tänkt, ringt, skrivit kommentarer och små lappar... det är skönt att veta att man har så fina vänner! Jag menar det verkligen från hela mitt hjärta!! Ett speciellt tack också till J för den underbara hunden som låg på min stol när jag kom tillbaka i torsdags. Kärlek till er alla!

Men nu känner jag att jag måste vända blad och titta framåt. Det händer mycket just nu på jobbet som också hjälper till att skingra tankarna. Det är budgetprocess, projekt, introduktion, planeringar med mera... så där finns att ta tag i om man säger så. Idag hade vi dessutom avtackning av Susse som skall gå tillbaka från sitt vik som gruppchef. Tack min vän för en bra tid och du har gjort ett gott jobb... njut av din semester nu i Turkiet så du är extra taggad när du kommer tillbaka.

Denna veckan har annars sprungit iväg... Stockholmsresan blev ju rätt dämpad av förklarliga skäl men det var ett bra möte trots allt. Sen att man lyckades få en psykologstuderande bakom sig som ägnade hela hemresan åt att förhöra en totalt IQ-befriad kille som hoppat av lumpen får man ju bara ta. Samtalet dem emellan var verkligen helt orealistiskt.

AC:n i vår vagn var dessutom sönder så där var typ 800 grader (du kan lita på mig, du kan lita på mig) där inne. Bestämde mig för att sätta mig i bistrovagnen för att få lite syre. Då var väl där en gubbe (60+) som rörde upp himmel och jord och krävde att få prata med samtliga chefer för att han inte fick dra bonus när han köpte en starköl...

Men herregud människa... här har du 50 öre av mig. Tig nu!!! Energislukare.

Idag är bägge sönerna och Madde hemma på besök, den ene skall på bröllop i helgen och de andra på fest. Alltid kul när de kommer hem (framförallt när de hånar min nya fina porslinsfågel för flingsalt...). Själva skall vi imorgon hämta min ring och sen en runda till svärmor som fyllt år. Kvällen blir det kräftor hos Micke... Mumma!



Ha en skön fredag och än en gång... TACK!!!  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0