Nästan blind é han...

Vi åker med Jonte... har bara åkt ett par kilometer när bilarna framför oss blinkar att de ska svänga höger. Jonte bromsar inte in, Jonte bromsar inte in... JONTE bromsa!!! Bältet stramar åt rejält när han så äntligen panikbromsar 3 mm bakom bilen
- Han kunde inte blinka den
- Men för helsike!
Frenetiskt viftar jag med handen framför ansiktet på honom och hoppas vid min gud att han ser handen och Japp, det gjorde han så helt blind är han inte. Man vaknar i varje fall...

Annars var det mest Fru Ekdahl som förgyllde vår morgon och gav oss ett gott skratt. Hon hade tagit fram sina favoritskor och upptäckt att innersulan var lite lös. På med superlim och efter ett tag på med skorna... och nu satt foten fast i skon. På hemvägen berättade hon att hon lirkat försiktigt hela dan men ännu inte fått av skorna. Ha ha ha... hon är bara bäst!

Det har varit en stressig dag med mycket möten på jobbet, ibland är det som om allt tjorvar ihop sig samtidigt. Tog därför med mig datorn hem och tänkte vara nyttig och jobba ifatt lite... gick sådär. Kom på att vi ju har lite produktionssättningar inatt och därför inte har tillgång till systemen. Bra jobbat Farmskan! Men tanken var god...

Helt solo hemma ikväll. Maken är på träning och Dottern hos en kompis så det är lugnt och skönt här hemma. Skall passa på att lata mig lite på sängen nu när jag fick lite tid över men först en tur med hunden.

Håller tummarna för att allt fungerar imorgon bitti  //Farmskan

PS! En tanke till dig Mulle-Mange!



Kommentarer
Blogg-Pilla

Lovar ha nöderna med mig i morgon:) Jag kör i morgon så vi slipper ta valium. Nu är det tredje gången jag fått hjärtinfarkt med honom inom loppet av två veckor

2009-08-18 @ 20:51:24
sambon

Ska vi göra en gemensam insats för nya glasögon??

2009-08-18 @ 21:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0