Äntligen fredag!

Har nog aldrig längtat till en helg så mycket som jag längtat till denna... Tycker det har varit så mycket nu den senaste tiden att man behöver ett break. Eller också är det så att man vet att man snart skall ha semester och då står man liksom inte ut en enda minut till...

Telegubbarna var på plats igen klockan 7 för att försöka få igång sista delarna av telefonin. Alltså hur svårt kan det vara. Man har en sladd. Sladden har två ändar. Den ena änden skall in i ett hål (där det står ett nummer som finns antecknat på en lapp). Den andra änden skall in i ett hål (där det också står ett nummer som är antecknat på en lapp). Hur svårt kan det va!!? Paps... hjälp mig förstå! När någon fick igång sin telefon, bröts det hos någon annan... ja, herregud! Tur man har nerver av stål



Klockan halv två var det åtminstone så pass klara att det nu endast återstår tre telefoner att koppla in på några vakanta platser och det får jag väl leva med till nästa vecka.

Maken har lagat mat, hällt upp vin och nu skall vi hälla oss i soffan och rösta fram Calle till årets Idol. Snacka om underdog! Imorgon blir det julbestyr som inhandling av gran, mat och städning. Och med tanke på min extrema rädsla för vissa djur så skall jag inte handla följande



Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång //Farmskan


Kommentarer
Git

Julmuuuuus, javisst, de finns lite här och där. Våra är bort med vinden. Apparaten fungerar!

kram

2009-12-11 @ 20:32:51
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Elin

haha, jag laste mellan raderna. nej en julmus vill man val icke ha? sjalv ska jag till ikea nasta vecka och kopa hem ett flak julmust och ata kottabollar, oj oj oj sa gott det ska bli!

2009-12-12 @ 05:10:08
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0