En vecka kvar

till Julafton!! Snön ligger kvar, kallt som tusan och julmusik på stereon. Vågar man hoppas på en vit jul?? Hade ju varit kul för en gångs skull. Tomtar och annat pynt åkte upp igår och på lördag är det dags att klä granen. Men först tänkte jag slåss med ett antal andra inne i julhandeln i Kristianstad. Pia är du redo??



Har varit på ett otroligt bra humör hela dagen... tror det beror på Beroccan som jag drack i morse. Vad det är?

Berocca innehåller alla åtta vitaminerna i B-gruppen och dessutom C-vitamin, kalcium, magnesium och zink. Sammansättningen är skräddarsydd för att hjälpa dig prestera på topp hela dagen, varje dag

Det var Johannes som bjöd mig på den en gång och sen dess har jag köpt den. Men har haft lite uppehåll ett tag till förmån för ProViva och Actimel (ni vet stress och omorganisation). Men nu tyckte jag det var läge att börja igen. I varje fall har jag varit ovanligt glad och till och med trallat bitvis... ha ha ha. Inte att känna igen alltså.

Mitt i all julmusik trallar jag just nu... Lady Gaga "Bad Romance"



Ikväll är det massage hos Bottan så... på med stövlar och mössa!

Everybody's making it big but me  //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0