Grattis Hanna!

Vår minsting Hanna fyller 17 år idag. Grattis och stort hurra älskling!



Hon skall bli kock när hon blir stor och jobba hos Gordon Ramsey... Vi är ruskigt bortskämda med hur hon bakar och lagar god mat redan nu så, ingenting är omöjligt!

Var jättesugna på frallor när vi vaknade men varken bagaren eller affären hade öppet så det fick bli det vanliga grova idag också. Behövde ju bonna lite extra i magen inför rea-shoppingen idag. Efter frukosten var det åter igen dags för tandborstning med de nya eltandborstarna... himmel säger jag bara.

Fördel: Känns otroligt rent, lite tandläkarkänsla nästan
Nackdel: Jag som är van att trava runt i hela huset och göra annat pyssel samtidigt som jag borstar tänderna har nu fått ändra mina vanor helt och hållet. Det går liksom inte att borsta tänderna utan att se ut som en dreglande byfåne. Plus att man bara gör om misstaget att starta den med tandkräm på utanför munnen en gång... sitter fortfarande tandkräm lite här och var efter det försöket.

Väl i stan stötte jag på Paps och han förtäljde att Babsan fortfarande inte är bra i sin fot. Gå iväg till doktorn igen säger jag bara! Examensklänning till svärdottern stod på inköpslistan och vi hittade en riktigt fin på MQ, men jag hittade även något till både mig och maken. Surprise!! Bäst av allt var ändå att vi nu bokat vår resa till USA och Elin. Fatta vad skönt det skall bli.
Washington - here we come!



Manne och hennes Lasse har nu packat hela flyttlasset och begett sig mot Kvidinge. Buhu!! Vi bjöd på lite fika innan de stack... men usch, det kommer att bli tomt.

When I need you, I just close my eyes and I'm with you  //Farmskan



Kommentarer
Elin

shit vad jag langtar nu! ge mig mars :D halsa babs att krya pa sig.

2009-12-28 @ 18:19:05
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
lill-dottern

TACKAR ;) Gordon snart kommer jag ;D hehe

2009-12-30 @ 00:21:42
URL: http://farmsfavoritmat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0