Nu börjar det kännas

För varje dag som går känner man att julen närmar sig allt mer. Härligt! Morgonen inleddes med gemensam julfrukost för vår nybildade avdelning. Tjejerna hade ordnat och trixat och verkligen fixat det jättebra. Alla hade köpt en julklapp åt en förutbestämd person och jag är verkligen imponerad över hur många verkligen ansträngt sig för att hitta på något speciellt.

Tack Tellan för den fantastiska mobilpåsen... I just lööööve it!

Sprang en runda på byn på lunchen och fixade några julklappar till men glömde naturligtvis den som jag egentligen skulle fixa. Nu har jag bara morgondagen på mig att göra det... men det löser sig säkert det också.

Stor-sonen är hemma och imorgon väntar jag in lill-sonen och Madde och lill-dottern. Paps och Babs dyker väl också upp så det får väl bli lite julskinke-mys och glögg. Just nu rullar Lars Vegas Trio och deras julskiva i stereon och då vet att man det snart är jul. En av det Färmska hemmets traditioner! Blir liksom inte någon jul förrän vi alla stressat runt i huset till denna skiva... för Ja, den är hysterisk....



Imorgon skall jag också ringa till alla nära och kära och önska God Jul... det där med julkort blir liksom aldrig av för Farmskan. Sorry!



//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0