Dementi!

Maken läste bloggen för en stund sedan och då passade jag på att visa honom bilderna på hur vi skall se ut om 30 år...

- Vadå Martin?
- Ja, ditt mellannamn skulle det vara
- Ja, men jag heter ju inte Martin
- ??!!!
- Jag heter ju Magnus
RIDÅ!!!!!!

Så nu får jag dementera gubb-bilden och istället lägga upp Magnus



Så skall det se ut.... jag behåller nog honom tror jag. (Lite pinsamt var det ändå....)

Rätt skall vara rätt sa maken   //Farmskan

PS! Måste berätta om grannens katt också. De är nämligen på weekend i helgen så katten är home-alone. Katten får i vanliga fall inte gå in i stora rummet och gör det inte heller. Men i natt när jag kom hem så satt han i stora rumsfönstret och tittade ut... snacka om att provocera!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0