Filmstjärna

Idag har det varit ett filmteam på jobbet och sprungit runt och intervjuat folk. Det är inför vår stora kick-off som går av stapeln i Stockholm i början av mars där alla bolagen skall träffas och ha en kul kväll (=partaja utav bara tusan). Tror ni att jag kom ihåg att de skulle komma idag? Nä, just det. Så istället för att försöka piffa till sig lite extra, kanske lägga en ansiktsmask (som vissa...), ta på sig ett par snygga strumpbyxor (som vissa...) ja, helt enkelt försöka göra det bästa av käringen, så blev det mode à la vardag. Men men... huvudsaken är väl att man sa några kloka ord när de dök upp med micken under näsan... nä, just det .... inte det heller. Gin och tonic... var fick jag det ifrån??

En som däremot blev snygg på bild är dottern som nu äntligen blivit klar med affischen inför konserten. Nu ser vi med spänning fram emot fullsatt lokal!



Fick tillbaka min första utvärdering idag... det var Mulle-Mange som fyllt i den. Jag har dock inte tittat på den ännu för att inte bli färgad av min egen utvärdering. Känns jättespännande och jag ser fram emot att se resultatet. Vet att det är ärliga svar i varje fall och därför verkligen något man kan jobba emot. TACK! Tänk om jag får profil som typ Gordon Ramsey (den arga kocken)... ni vet Management by fear! Usch, nej det hoppas jag inte.

Maken är krasslig här hemma... går runt och snörvlar men jag hoppas verkligen inte han smittar. Har ingen lust att bli sjuk igen faktiskt. Han hade i varje fall fixat käk tills jag kom hem, färsfyllda paprikor minsann. Nu snackar vi retro-mat från det glada 70-talet... Gott var det i varje fall.

Snön vräker ner utanför fönstret just nu så det känns rätt så bra att jag skall jobba hemifrån imorgon. Fadern ringde precis och var orolig för att jag kommit hem... känns skönt att han alltd passar på en. Puss Paps!

Imorgon hoppas jag vi får se solen... precis som Fru Ekdahl fick idag
//Farmskan


Kommentarer
Blogg-Pilla

Spelar Jörgen också i bandet? är det också släkt?

2009-02-19 @ 19:54:48
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Git

Åh, jag har inte lämnat min utvärdering ännu till någon...dax att välja ut någon.

Strumbyxor och ansiktsmask,ja, man kan ju alltid inbilla sig att det blir bra, men verkligheten är ju ändå ifatt en. Skit samma, jag provar istället piggelin piller innifrån, Wolfberries och D-vitamin. Finns på mitt skrivbord, bara att komma och smaka.

Ses på måndag. Kram

Git

2009-02-19 @ 20:45:58
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Git

Vad har fru Ekholm nu sett för sol? Det var väl ingen ute idag?

2009-02-19 @ 20:48:06
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0