Fredagkväll

Och så var man hemma igen i Södern efter två bra dagar i Stockholm. Maken stod troget och väntade utanför stationen i Hässleholm... han har en ängels tålamod den mannen med en fru som bara far och flänger. Dock känns det lite sent att komma hem en fredagkväll vid 8... man vill liksom ha en lång och mysig fredagkväll efter en veckas jobb. Men men... man får ju inte alltid som man vill.

Segade framför TV:n och På spåret. Jag gillar ju Johan Wester och hoppas verkligen att han tar hem hela rasket. I det programmet har en tjej (påstådd komiker) varit med. Vet inte riktigt hur eller när hon är rolig för det är inget hon visar i TV, där är hon bara allmänt jobbig och lite "kufig"... men det fick ju verkligen sin förklaring när man såg den här bilden i Expressen. Nyförlovade och allt...



De är ju lika i alla fall... My god!!

Har de senaste veckorna suttit i mörker vid skrivbordet för lampan har inte fungerat. Har nog gnällt en del faktiskt och klagat över att maken inte köpt hem nya halogenglödlampor... sen ikväll när jag kom hem och skulle koppla i datasladden (som varit med i Stockholm) så såg jag att kontakten inte var i. Nu är frågan: Skall jag säga sanningen och få skämmas för att jag gnällt eller skall jag helt enkelt låtsas att jag själv fixat den? Hmm?! Chefens chef säger att man får lov att framföra två lögner per dag...

Nej nu skall jag snart äntra sängen. Saknar barn i huset för dottern är hos kompis och resten av klanen har jag inte heller sett på länge. Dock skall jag åka till sönerna på söndag för då vankas final i fotbollscupen. Well done boys! Jag skall åka själv för maken och dottern övar just nu för fullt. De tog bilder till affischerna också i helgen



Vilket gäng! Vilket gung!  //Farmskan

PS! Imorgon blir det stan för inköp av kakel och klinker... har fått lite tips nu i Stockholm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0