Varning!!

Lördag 14 februari - Alla hjärtans dag. Fick i varje fall det stora nöjet att se maken en stund nu på förmiddagen innan det var dags för han och dottern att fara tillbaka in på mässan. Dock inga blommor eller dyrbara smycken... det var istället kompisen Manne som kom med ett härligt fång tulpaner för en stund sen. Kärlek till dig vännen!! Hon och jag skall ut och rumla lite ikväll och det skall bli riktigt kul. Har ju också fått ett "mission impossible" av lilla dottern inför kvällen och det är att försöka fixa autograf ifrån sångaren i Scotts som är så: citat: Sjukt Het, slut citat. Får väl se hur det går med det...

Såg en bild på Aftonbladet igår och det var magen på den mamman som födde åttlingar... sjukt äckligt. Så jag får väl varna er känsliga besökare... Håll i er:



Alla chefer på jobbet skall iväg på en tredagars kurs / utbildning och inför detta skall man dels fylla i ett självskattningsformulär (hur man uppfattar sig själv) och så skall två andra (som känner en väl) fylla i hur de uppfattar mig... någon som känner sig manad att få säga sin hjärtas mening?? Ha ha ha...

Fick en uppmaning att man skulle googla sitt mellannamn och därefter plocka bild nr 3 som kommer upp. Det skulle visa hur man skulle se ut om 30 år. Jag säger bara: Grattis till mig! Tog maken också för att se om han kunde matcha detta... men vilken besvikelse. Jag menar så snygg som jag är när jag är 70 vill man ju ha en riktig pudding. Får helt enkelt försöka hitta någon ikväll som heter Mikael i mellannamn...

              

Nej... dags för duschen och sen skall lilla dottern våffla mitt hår så man är lite piffig ikväll (*ler*). Sitter och lyssnar på lite musik nu för att komma in i rätt stämning... (=dansmood). En text som precis passerade förbi och som passar ganska bra med tanke på dagens tema får ni som avslutning och så önskar jag er en trevlig Kärleksdag!

Puss och hej... vi ses i vimlet  //Farmskan



Jag känner efter var kväll men jag kan inte känna
nåt annat än kärlek för dig
Och jag önskar mig tyst, att du vore hos mig här ikväll
Och jag vet och jag känner så långt in i mig
att mitt hjärta vill vara hos dig
Kom hit till mig ikväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0