Go Jonte!

Apropå schlagern i lördags... den här låten gillade jag. Såg reprisen igår och blev inte jätteimponerad för övrigt om man säger så. Verkar inte heller som om svenska folket är inne på min soul-linje utan hellre vill ha trista poplåtar à la Amy Diamond. Undrar om inte vi gamlingar behöver en egen musiktävling snart?



Men nu så var det måndag igen och åter i paradiset i Älmhult. Fast idag har tekniken och teknikfolket visat sig från sin ljusa sida vilket gav oss alla lite arbetsro och genast också bättre siffror. Varför är det så svårt att se det sambandet?? Mycket möten idag också, det brukar tjorva ihop sig lite på måndagarna men resten av veckan ser lugn ut.

På vägen hem i pendlarbilen frågar Pilla:
- Jonte... när kommer det en lillasyster nu till Ville då?
- Jag vet inte. Måste ju liksom ta också
- Men ni är på det då?
- Nja, inte direkt. Men syrran skall ju ha barn nu i april så då börjar det väl klia i äggstockarna...

Undrar hur det känns??

Sportlov denna veckan så lilla dottern är här lite extra nu i veckan. De har åkt pulka och busat i snön med grannarnas ungar och med hunden så nu ligger hon pall i hallen... hunden alltså. Maken är också ganska sliten efter allt jobb i helgen och själv skolkade jag från gympan. Skall gå på onsdag i stället... jag lovar!!

Nu väntar kaffet. Love and peace!  //Farmskan

PS! Världens sämsta pay-off måste väl ändå vara Volkswagens DAS AUTO
Blir ju inte så bra just här i Sverige


Kommentarer
Eva (Jönsson) Arvidsson

Håller med, JB var klart bäst, det är kanske så att det är dax för en musiktävling "a la senior"

Kram

2009-02-16 @ 20:28:34
URL: http://evaarvidsson.blogg.se/
BloggPilla

Helt klart godkänd tycker jag också, tål nog att höras fler gånger, men vad förstår Sverige sig på Soul, det har jag undrat många gånger.

2009-02-16 @ 20:35:41
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Git

Ja, du ser, du skriver ju själv att världens sämsta pay-off måste vara volkswagen!! Det ska vara en Ferrari. ler

Git

2009-02-16 @ 21:30:34
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0