Mätt och glad

Har precis ätit vars en förpackning grillade revben. Maken tyckte absolut att vi behövde vars en låda och jag är ju inte den som pratar emot... (fniss). Så hem med tre stora lådor, fixade lite sallad och lite vin till det. Säger bara att det är tur att man har hund! Och att det är en hund som tacksamt tar emot det som sticks ner till henne... Men gott var det! Det är väl så en fredagkväll skall inledas.

Har suttit hemifrån och jobbat idag och fått undan både uppföljningar och utvärderingar. Har nu fått tillbaka mina två utvärderingar som några av mina kolleger lämnat, och det är riktigt roligt att titta på hur man uppfattas... och det är också kul att se att de två inte heller har samma uppfattning, vilket säkert beror på vilken grupp de tillhör. Jättespännande! Snart skall vi iväg alla chefer på en 2,5 dagars ledarutbildning och då skall detta materialet presenteras.



Fick tillbaka Saaben igår igen och blev 7.000 spänn fattigare... roligt nästan jämt. Jag älskar ju min bil och kan inte tänka mig att göra mig av med den även om det är lite skakigt just nu med Saab. Då var det roligare att bränna pengarna inne på Kvik tidigare ikväll när vi köpte vårt nya badrumsskåp. Skitsnyggt verkligen... Får hämta det nästa vecka. Nu är det bara kakel och inredning till tvättstugan kvar, det får vi kika ut imorgon.

Maken kör med tigersågen ikväll så här är ett jäkla oväsen... men det är bara en stund till sen får han hålla fredag. Lite mer vin och lite snacks framför TV:n... Det är en perfekt fredag det!

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat... Puss //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0