Tia 23 år!! Tjohoo!

Idag fyller lill-sonen 23 år... och han firar den för första gången inte hemma hos mor. Nej, nu blir det kalas i lägenheten i Växjö på söndag och det ser jag fram emot jättemycket. Hoppas i varje fall att du haft en fantastisk dag hjärtat och att du fått lite fina presenter. Mer kommer på söndag!



Har spenderat hela dagen i Ljungby med AO-gänget. Först en liten rundvandring på Strålfors vilket faktiskt var jätteintressant och sen hade vi eget möte efter det i deras lokaler. Mycket frustration som behövde ventileras och det var nog otroligt nyttigt. Så tack Johannes för att du bjöd in till diskussion och Nej, det finns inget servicefönster för uppsägningar förrän 2011... we need you baby!!

Hur intressant är det egentligen att Fredrik Reinfelts pappa har blivit tagen för rattfylla? Är det verkligen en nyhet för löpet? Jag har aldrig tidigare sett att man skriver ut att NN:s pappa gjorde det eller det... herregud karln är väl vuxen och har ansvar för sina egna handlingar. Det är sådana rubriker som gör att man tappar tron på media och att de egentligen bara är ute efter att göra livet surt för någon... Så, det var mitt bidrag i samhällsdebatten.

Vet ni om att det aldrig är bra att skriva att man lovar att gå på gympan och sen försöka banga. Ett jäkla traggande i pendlarbilen så nu sitter jag här med gympakläderna på och har ångest. Har ringt och kollat att det verkligen var gympa också (tänkte med sportlov och så...) men det var det. Så typiskt... Men, jag ska gå och jag kommer att känna mig så nöjd med mig själv sen.



Ikväll börjar Greys Anatomy... wiii  //Farmskan

PS! En stor krya på dig kram också till chefens chef... tur man har rätt nån gång.


Kommentarer
BloggPilla

Go Åsa, Go Åsa. Tur att någon av oss tar tag i sitt liv och slappa muskler

2009-02-18 @ 19:39:53
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0