Upp och ner...

Idag fyller världens bästa Rita 55 år! Grattis vännen!



Var det upp igår så var det käpprätt rakt ner idag... all energi låg som en slaskpåse runt fotknölarna och jag har mest sprungit runt och tyckt synd om mig själv idag... och så har jag gnällt. Så där ynkligt och patetiskt. Men jag har i varje fall fått lite nya insikter idag:

* Jag saknar tid och ork för "svammel"
* Jag måste bli bättre på att säga NO NO NO NO NO!
* Jag måste fortsätta skicka hatmail till systemnördarna (skit idag igen...)
* Jag borde gräva ner mig så jag inte förpestar omgivningen sådana här dagar

Men, men... nya tag och nya insatser imorgon!
Lovar att återkomma något "muntrare" till sinnet imorgon... 

//Farmskan

PS! Varför skall man hela tiden radera kakor???



Kommentarer
elin

för dom är inte bra för datorn :)

2009-02-10 @ 20:08:55
Manne

...för att slippa gympa såklart:-))

2009-02-10 @ 20:27:55
Anonym

Är det du som var strutsen?

I morgon är en annan dag:) är en trevlig sång eller hur

2009-02-10 @ 20:32:05
Git

Kom på en rätt passande låt också: Nu tar vi dom!!Åh åh åh.

2009-02-10 @ 20:43:15
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Anonym

Du såg inte nere ut :) men ibland kan skenet bedra. Det sistnämnda är för övrigt en av dom roligaste engelska serier jag sett. Hyacint, Onslow? nån som känner dom? Imon blir det bättre, promise. En natts sömn gör underverk!! kram på dig vännen //mrollan

2009-02-10 @ 20:50:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0