Brist på sömn

Fasen vad jag har sovit illa i natt... låg länge och vred mig innan jag somnade och sen vaknade jag typ varannan timme. Tjugo i tre var jag klarvaken och tänkte att då kan jag ju lika gärna hämta dottern med kompis vid nattbussen. Så på med paltorna, in i bilen och körde iväg. Jag kan säga att de blev ganska glada när de såg att jag stod där så de slapp gå hem de kilometrarna. De har ju också en förmåga att klä sig som om de vore på Cypern mitt i sommaren...

Men sen lägrade sig lugnet i det Färmska hemmet och jag kunde äntligen komma till ro.

Brodern och fru har precis varit och hämtat Ebba så nu är allt som vanligt igen. Maken är ute och tvättar bilarna (surprise!) och dottern har följt sin kompis till bussen. Jag bloggar och funderar på vad jag skall hitta på idag... känns som om det blir en slappe-dag, kanske med en bra film. Dottern skall i varje fall få fixa två CD-skivor till mig idag, Duffy och så Seal när han sjunger soul. Jag älskar soul!!

 

Tack Lena förresten för Scotts-plattan igår... nu gäller det att vässa dansstegen till den 14:e!

Jag kan bli helt fascinerad över alla dessa bloggar som bara beskriver vad människorna har på sig varje dag. "Idag har jag min röda top till en svart kjol..." NÄHÄÄÄ!!! "Idag har jag lockat mitt hår med värmespolar, kolla så snyggt det blev" ÅHHH WOW!!!! Men det konstigaste av allt är att dessa bloggar läses av sjukt mycket folk och varje inlägg har typ 200 kommentarer. Är det något jag missat här... jag menar jag kan gärna ta ett kort på hur jag varit klädd på jobbet imorgon, men jag tror inte att det intresserar någon (det intresserar ju knappt mig själv för tusan). Men detta kanske... Vad tror ni om dessa glasögon till maken?



Nej, just det... det finns en gräns för allting här i världen! 
Och jag tror den gick precis här faktiskt...  //Farmskan


Kommentarer
grahnskan

Håller mig dig Åsa.... där går gränsen haha

2009-01-18 @ 15:14:05
Manne

Påminner ju nästan om Peter Jöback...Go Stiffe!!

2009-01-18 @ 18:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0