En riktig skitdag

Började inte särskilt bra i morse, systemen krånglade efter en produktionssättning i natt och sånt är bara för TRIST... Först fram emot lunchtid var det så pass uppe och rullade att vi kunde prata något så när utan problem med våra kunder. Fy vad sånt suger energi... men men, det gänget är i och för sig inte sura så länge. De har kortare minne på sådana saker än en teflonpanna och det är en stor fördel när man är chef. Världens bästa kundservice!

Igår var det Guldbaggegalan och min stora favorit, Johan Glans, var konferencier. Han är bäst tycker jag. Sketchen om filmen "Patrik 1,5" var riktigt rolig...



Jag älskar ungdomar (eller älskar och älskar, men jag kan tycka att de har en skön humor...). Denna mening stod att läsa på dotterns kompis blogg: Tantgympa gör mig sorgsen. Verkar inte som om hon kommer att göra fler besök i Everöds gymnastiksal. Undrar vad hon blev sorgsen av egentligen? Att se in i framtiden hur det kommer att bli för dem själv om 20 år? Det är ju så det är... efter 16 års-ålder så börjar kroppens förfall och sen går det bara utför. Det bästa är att bara acceptera ödet eller lägga sig ner och dö...

Jag hade i varje fall gott om energi när jag kom hem och körde nog lite för mycket med maken... har du gjort det, har du gjort det. Han tröttnade efter ett tag och sa: Du Speedy Gonzales sluta bossa nu, du är f-n inte på jobbet längre...

Fru Ekdahl hade visst blivit klassad som en säkerhetsrisk idag... undrar hur det kan vara möjligt, hon som är så duktig på att rita cirklar (*ler*). Det är tur man har pendlarbilen så man blir på lite gott humör när man åker hem. Alla fem idag så det "klämde lite på äggstockarna" som Jonte sa.

Pilla insisterade på hur viktigt det är att tvätta händerna hela tiden...



Nu förstår jag varför...  //Farmskan



Kommentarer
BloggPilla

Ja du ser hur viktigt det är, här snackar vi inte vinterkräksjukan haha

2009-01-13 @ 19:57:10
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Anonym

Vad är det för tvålpump? Var kan man köpa den? Har Pillan en sån hemma (på väggen då). Hörde att hon pratade om att göra om på toa hemma.

Undrar om jag har någon annan utbildning i morgon? Nädå, i morgon kommer jag som vanligt. Har samlat massor energi genom ett stor påse plockgodis...föll lite i min bestämda karaktär.

2009-01-13 @ 20:01:03
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0