Här är jag!

Back in business efter två dagars teamutveckling i Ängelholm... Vi var fyra stycken som kom nerifrån med egen bil (Farmskan körde) och resten kom från Älmhult. I Munka-ljungby korsningen kom helt plötsligt de bägge bilarna från Älmhult farande (=tävlade) och vi hängde givetvis på. Det är ju viktigt att komma först.. att vinna. Den som påstått att det viktigaste är att delta vet inte vad han snackar om i vårt gäng. Det roliga var dock att ingen av oss riktigt hade pejl på vägen så mest för att sticka ut så blinkade vi höger inne i Ängelholm mot Skälderviken.

Sen ringde telefonen direkt
- Vart ska ni?
- Till Klitterbyn... det ligger ut mot Skälderviken
Bägge de andra bilarna vänder då och kör efter oss (som nu kört helt fel eftersom Klitterbyn inte ens ligger i närheten av Skälderviken...). Efter att ha fått fråga om vägen 2 gånger och kört runt i HELA Ängelholm minst två rundor kommer vi till slut fram...
- Vad f-n stönar de andra... visste du inte vägen?
- Nej... men ni kunde väl låta bli att följa efter då, jag sa inte att jag kunde den
- Nää, men du är ju chefen...
Yeah right.. som om inte chefens chef satt i er bil.

Nåja, fram kom vi och vi har haft två fantastiska dagar tycker jag. Högt i tak och med mycket diskussioner och förväntningar. Märktes att det var ett tag sen vi bara ägnade oss åt att diskutera vart vi ska och hur vi skall ta oss dit. Samtliga har verkligen bidragit med gott humör och energi och jag är nu fylld av att-göra-punkter (*ler*).

Roger från Affektor gjorde som vanligt ett kanonjobb. TACK!



Men nu får man ägna sig åt lite teambuilding här hemma. Lite omvårdnad och feedback... problemet är att man alltid är så jäkla trött i huvudet efter två sådana här intensiva dagar. Så det blir väl som det brukar på fredagskvällarna... mat, lite godis, TV och...



Inte i kväll hjärtat... jag är så jäkla trött!  //Farmskan


Kommentarer
Lillsonen

Mamma...sånt vill vi INTE läsa!!!

2009-01-23 @ 22:46:16
Elin

NEJ ÅSA... sånt vill jag varken höra eller läsa

2009-01-24 @ 02:20:40
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0