Jag visste det!

Jobbat hemifrån idag, har precis avslutat dock eftersom jag har ett möte i stan om cirka en timme. Skulle ju egentligen också till banken men precis som väntat så ringde de och pratade om "krissamtal för personalen". Självklart, inga problem och så bokade vi en ny tid.

Sen gick det en stund och så ringer telefonen igen.
- Hej, detta var XXX från polisen i Kristianstad
- Eeh.. jaha
- Ja, jag skulle vilja prata med Stefan
- Eeh... ja, han är på jobbet
- Ja, som du kanske förstår så ringer jag angående rånet igår.
- Jag visste det! Jag har misstänkt honom hela tiden!
Då skrattade han faktiskt, om än något ansträngt.
- Nja, det är tydligen någon som sett honom vara ute och springa...
(snacka om att bo i mindre byar...)
- ... och stannat och pratat med någon i en BMW
(skitmisstänkt ju!)
- Men du, ring han på jobbet... han kan behöva förklara sig tycker jag
(Jag som ändå sa till honom att jag skulle på banken idag, då var det väl jäkla onödigt!)



Så nu får vi se vad som händer. Jag tänker i varje fall inte sitta och vänta på att han skall avtjäna sitt straff, jag ger mig ut i dejtingvärlden med en gång! Redan ikväll faktiskt...

Flirt flirt!! //Farmskan


Kommentarer
P&J:a

Verkar ju lite misstänksamt nu när ni ska renovera huset!!!!!!! Ses på fredag!

2009-01-20 @ 23:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0