Nominerad?

Och så var det måndag igen... helgen var ju lite speciell i och med att vi var barnvakt men likt förbenat så passerade den fort förbi. Fast det är en bra vecka som kommer nu med kvartalsmöte och annat skoj.

I bilen hem så skojade vi lite om vi var nominerade till något pris på Idrottsgalan (jag menar nu när man börjat gympa och så...). Jag har skickat en budbärare om i fall att jag skulle få pris för Årets prestation eller Årets nykomling eller nåt och Pillan önskade då att jag skulle vara med via direktlänk från Everöds gymnastiksal. Skall se om vi kan ordna det... snart är det nämligen dags för årets andra träningskväll, med nya skor och allt!

Pillan beklagade sig över att hon aldrig varit särskilt bra i friidrott när hon var liten men då berättade Fru Ekdahl att det hade minsann hon... hon hade varit bra på att hoppa bock. Undrar om det blir en officiell gren på OS?



Hade tid på banken imorgon men nu vet jag inte om det blir av... den blev nämligen rånad här för en stund sen. Två maskerade män på moped (Ja, vi bor på landet...). Snacka om att halva träningen går åt till att bara prata om det här nu. Bor man i en liten by så gör man. Maken var ute och sprang när det hände så jag får nog kolla hans fickor extra noga ikväll.



Nej, nu skall jag snöra skorna... hörs senare  //Farmskan


Kommentarer
Git

Så du har kommit igång igen med träningen, bra Åsa!! Jag röstar på dej ikväll också!

2009-01-19 @ 19:39:38
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
BloggPilla

Haha ja att vi inte dog.... hoppa bock

Glöm inte skicka länken som du lovade

2009-01-19 @ 20:56:37
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0