Paris Hilton

Hunden började på sitt dagis igen efter ett lååångt uppehåll. Maken (som är otroligt mesig när det gäller hunden) började tjata redan i morse...
- Har hon satt på värmen i burarna?
- Ja, det har hon väl...
- Ja, jag lämnar inte henne där annars när det är -12 grader ute... jag gör det inte.
- Nej, nej... gör som du vill

Efter en stund ringde han mig
- Alltså var det bur 1 hon skulle vara i?
- Ja, det var det
- Där är en hund som spytt där och hon vill inte gå in... ja, jag får torka upp det
- OK
- Alltså, hon står och darrar och vill inte vara här...
- Lägg av nu... stäng dörren och gå bara
Det kommer förmodligen att sluta med att han kör fram och tillbaka på lunchen i alla fall.

Vet ni att det finns en bantningsmetod som heter Paris Hilton? Det visste inte jag heller förrän idag när jag läste om den på webben. Den går ut på att man inte äter någonting alls under
5 dagar och sen den 6:e dagen får man äta vad som helst, hur mycket som helst... sen börjar man om. Men seriöst?? Jo, man fick dricka vatten också de första fem dagarna. Inte konstigt att Paris Hilton är helt blåst, hon måste ju dra näring från hjärnan för att få det där att fungera.



Kom med mig nu... vi bildar en falang! Klockren

Idag har vi äntligen fått vår nya bil så nu blir det premiärtur med den till Tollarp och en tjejkväll hos Sanna. Skall bli gott med lite mat och skitsnack, det var länge sen vi sågs.

Man blir stolt och lite tårögd när man ser bilden av Olle Jönsson i Lasse Stefanz i dagens tidning (OBS! Ironi). Mannen, myten, legenden... men vad f-n har han på sig??



Är det dom som satt Kristianstad på kartan??   //Farmskan


Kommentarer
Papsobabs

Stackars bantare och stackars vovve.Finns det ingen inskolning för vovvar? På tal om Olle, kan det vara en anaconda eller pyton som anfallit? Lycka till med bilen. Kram

2009-01-08 @ 21:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0