Sista dagen på "lovet"

Rött vin ger mig huvudvärk... men vem kan man skylla på?? Det var ju jag som både hällde upp och drack. Kvällen var i varje fall jättetrevlig och massor med folk man kände och som (framförallt det) dansade bra. Men kondisen man har är ju verkligen ingenting att skryta med. Två varv bugg med Anders Hansson och hjärtat höll på att stanna i bröstet. Jag lovar... man såg det fasen pumpa utanpå klänningen. Kanske skall börja med träning i alla fall?? Det skall jag fundera på hela denna sista lovdagen.

Julen är bortstädad precis och det är skönt. Lika kul det är att sätta fram sakerna, lika skönt är det att packa ner allt igen. Maken går omkring och tittar snett på köksväggen, den skall nämligen rivas nu när vi skall börja renovera och just rivning är hans grej. Jag har dock sagt att ingenting händer innan vi fått byggfirmans offert och dotterns födelsedag är passerad. Lär väl få gömma tigersågen misstänker jag. Blir ju till att byta golv i både kök och vardagsrum som då blir ett enda stort rum och dessa tre väljer jag emellan. Tar tacksamt emot era synpunkter!

     

Sen en ny soffa som rymmer många personer, typ denna men med annat tyg



Det är vårens projekt för oss... byggfirman får husera i källaren. Nej, fy vad seg jag är... tror jag får röra mig lite nu och gå ut med hunden eller nåt. Kanske hänga tvätten... Sköt om er!

//Farmskan


Kommentarer
Livstidsprenumeranten

Vad kul att du är lika seg som jag. Kom hem klockan 3 i morse, efter en mycket trevlig fest. Jag och den andra prenumeranten tycker att det golvet som är längst till höger är snyggast.

Sköt om dig.

2009-01-06 @ 14:10:10
Git

Låter kul med att få bugga loss lite...kondis, tja vem har det.

När det gäller golven, tycker jag det mörkaste, längst till vänster, det är ursnyggt, speciellt om ni ska öppna upp och få stor yta.

Tja, nu är det någon som ska tycka det i mitten.

Syns i morgon

kram

Git

2009-01-06 @ 21:06:22
Hanna

Jag gillar golvet nummer 2 :)

2009-01-06 @ 22:30:01
Kusin Vitamin

Det mörka är urtjusigt!!! Alltså min röst går till golv nr 1. Kram

2009-01-07 @ 09:34:50
grahnskans

lägger min röst på golv 1



syns i morgon vännen

2009-01-07 @ 15:33:19
Olas Madde

Alltså...nummer 3 ska det ju vara!!!



Madde O

2009-01-08 @ 08:30:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0