Tårarna har flödat

Först tänkte jag skriva "Fy vilken dag..." men sen kom jag på att jag egentligen menade "vilken fantastisk dag" det har varit, och det lät ju absolut bättre. Fantastisk i den bemärkelsen att det har varit mycket glädje, men också jobbig för att jag har gråtit floder. Näst sista dagen idag för mig i min kundtjänstroll och eftersom jag jobbar hemifrån imorgon så ville de avtacka mig med lite blommor och present.

JAG KLARAR BARA INTE AV DET!!!!

Jag tjöt som en gris och fick inte fram alla de fina ord jag ville ha sagt... en del av gänget började också böla och så var cirkusen igång. Usch och fy... men jag är så fylld av känslor och då är det svårt att inte bryta ihop. AO-gänget sa ändå till mig innan jag gick iväg: Jaha, då skall du gå iväg och böla lite nu... (Tänk så väl de känner mig). Det löjliga är ju att jag inte ens lämnar jobbet utan kommer att träffa alla varje dag även framöver. Tänk då hur det blir om jag skulle få för mig att byta jobb helt. 2 rullar toapapper blir det då...

I present fick jag två jättefina ljusklot att ha på yttertrappan. TACK!

Sen tog järngänget mig med efter jobbet och så käkade vi lite god mat och drack vin hemma hos Tellan. Fokus var skratt och det lyckades vi faktiskt med så det blev inte så jobbigt.

Det har varit en fantastisk resa att få jobba med er allihop och ni kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.



Kramar //Farmskan



Kommentarer
Git

Vet du, jag har bestämt mej, du är fortfarande min närmaste chef!!!! Närmast hjärtat chef! Så lätt kommer du inte undan, gissar att jag kommer att stolpa in till dej när frågorna dyker upp, och självklart när jag behöver goda råd.

Kram på dej.

2009-01-30 @ 20:19:33
URL: http://git.emanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0