Tenta 2 = VG

Första skoldagen igen då efter juluppehållet... en termin kvar nu innan det är slut. Idag var det inlämning av två tentor som jag kämpat med över julen, och så fick vi tillbaka en som inlämnades i början av december. Det blev VG! Känns som om det är en trend jag vill skall fortsätta (*ler*). Vi hade lite snack om de tentorna vi lämnade in och idag var jag verkligen helt filosofisk, och djup, och klurig, och helt enkelt... underbar (eller var det Askungen?). Nej, men ibland så undrar man var man får all skit ifrån och dessutom varför man inte skrev det i sin tenta. Dumt!

Något bättre flyt på jobbet idag även om efterverkningarna av kaoset ännu inte är helt utredda. Projektgruppen kom i varje fall på vårt morgonmöte idag och fick ta emot lite synpunkter och det tror jag var bra. Känns som om när man väl fått gnälla lite så går det igen. Skön inställning!

På jobbet hade de dessutom hittat en mus i förrådet och lurat in lite kollegor där för att skrämma dem. Jag stirrade på Git med vidöppen mun när hon berättade det... DU, tur det inte var mig ni lurade in för då vet jag inte vad som hänt. Finns det något som jag är paniskt rädd för så är det möss. Så nu har ni lärt ert världens lättaste knep att bli av med chefen, för på jobbet hade jag inte varit längre än 2 sekunder efteråt.

En bra mus är en



//Farmskan

PS! Jag har börjat få ett ringande ljud i örat... är det Tinnitus??


Kommentarer
BloggPilla

Det är säkert bara klockorna som ringer för dig, för att du klarat tentan. Grattis

2009-01-14 @ 22:14:08
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Git

Grattis för VG betyget på tentan. Bra jobbat Åsa!

mina ögon är gråblågrön med lite svarta prickar i, (står i passet).

Jag är fortfarande glad över att det inte var dej vi busade med, usch vad fel det hade blivit.

2009-01-14 @ 22:26:24
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Pappa och Barbro

Grattis Åsa och lycka till med Dina fortsatta studier.

2009-01-15 @ 12:13:02
grahnskan

Ett stort GRATTIS till dig vännen

2009-01-15 @ 12:41:14
Kusin Vitamin

GRATTIS!!! Du e´duktig du!

Kram

2009-01-15 @ 16:37:03
Sasssa

GRATTIS du är enastående! KRAM

2009-01-15 @ 18:15:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0